Bk maraton koşu aynası bugün

Çizgiler ve boyama Çizgilere gelince, işte bu incelemenin cansız güvenilirliği, maliyetleri tamamen yönetebilir ve kontrol. Çevrimiçi bahis şirketi yasası. Çevrimiçi sporda nereye bahis oynanır. En iyi spor bahis stratejisi.

Kayıt sırasında para verdikleri kumarhane !

Fonbet canlı çevrimiçi bk maraton koşu aynası bugün. Fonbet com engellemeyi atlıyor. Balalayka slot makineleri oyna. Ruble cinsinden minimum depozitolu en. Futbol istatistikleri için tahminler. Fonbet’i symbian üzerinden indirin. Bahisçilerde sanal futbol nasıl kazanılır. Postayla ücretsiz futbol tahminleri..

45 Replies to “Bk maraton koşu aynası bugün

  1. İzotonik içecek deyip duruyorsun abi keşke biraz içindrkilerden bahsetseydin dldpdpdpdp

  2. abi bende hazirlaniyorum maratona,ilk kez kosucam gogus numarasiyla aralik ayinda mersin maratonunda. boludan selamlar

  3. Azerbaycandan selam abi benim 16 yasim var ilk defa maratonda kosucam mesafe 17km odulleri falan var hem ben yakin mesafeye 100m falan iyi kosuyorum ilk defa uzun kosucam daha once hic anterman yapmadim yarisa 1 ay var ben yaris baslayana kimi nasil antermanlardan yapmaliyim kisaca lutfen yazarmisin abi

    1. Dostum 17 km için 1 buçuk saati falan gedefle, yavaş başla kendini sakatlama rahat koş yavaş koş, bir ayda yapabileceğin şey 5kmlik 8 kmlik antrenmanlar olacaktır 17k antrenmanı yapamazsın vücudun kaldırmaz sen yavaş yavaş yürüyerek, jog tarzında sürdürebilirsin yarışı..Ben de bu sene ilk defa 10k koşacağım bu şekilde hazırlanıyorum benim de süre kısıtlamam var. 10k için 50dakika hedefliyorum sen de kendini fazla zorlamadan, sakatlığa davetiye çıkarmadan zevkle koş.

  4. yarın 2021 runatolia var gelip tekrar tekrar izliyorum

  5. içiyoz içiyoz iyi guzelde yarısta ıhtıyac gelirse hepsi tum cabalar cope 😀

  6. Abi merhaba eline sağlık güzel video olmuş bisikletlerin modeli neydi senin acaba 😀

  7. Fena gaza geldim bugün dönüm tarihim kendime düzenli olarak antrenman programı yazıcam teşekkürler iyiki varsın 💗

  8. Evet Fatih Hocam ,kesinlikle ….:) 2021 Antalyada Pazar görüşmek üzere ….

  9. Abi duathlon var orda olcakmısın marmaris de

  10. Sıvı alımı vurgunuz doğru ancak, yarış öncesi kahvaltı tarzınız doğru değil. Zaten iyi hazırlandığınızda bu kadar yüklü karbonhidrat alımı gereksizdir.

    1. @Asla Durma Koşuya yeni başladım, tüm videoların bence çok faydalı o yüzden tümünü izlemeye çalışıyorum. Emeğine sağlık 🙂

  11. Yarışta görüşmek üzere 🙂 İlk yarışın acemiliğinden soruyorum bende kemerden yok tişörte nasıl takıyorlar numarayı toplu iğne falan mı ?

    1. göğüs numarasını verirken çengelli iğnede verirler. ama muhtemelen orada bile standlar olur yada decatlonda falan vardır. bence al daha rahat

  12. abi ne zaman olcak bu yaris? bende antalyadayim yasim 17 katilabilirmiyim?

    1. tesekkurler bilgilendirdigin icin fatih abi. sende halk kosusuna katilacakmisin?

    2. kayıtlar kapandı ama halk koşusuna katılabilirsin. makarna partisi sırsında kayıt alıyorlar sanırım

  13. Hocam selamlar. Son 2 haftadır koşu sırasında ve sonrasında ayak bilegimin sağ tarafı ağrıyor sızlıyor. Ham değilim. Sebebi ne olabilir

  14. İzotonik için tarifini paylaşır mısın hocam? Ben üzüm suyu, limon suyu, su ve biraz tuz kullanıyorum.

  15. Abi ben amotör arazi koşucusuyum orman vs geçerek hedefime ilerliyorum hedefim 30 km ne tür ekipmanlar kullanmalıyım.

  16. Abi sabahları koşuya başlayacağım yaklaşık 2 hafta her sabah aralıksız 15-25 dk ip atladım ( hamlığı atmak için) şimdi koşmak istiyorum koşu eşofmanı tshirti almak gereklimi sabah koşusu için yoksa lüks mü sadece ?

    1. donlamı koşçan usta 🙂 giy şort tshirt falan 🙂 şaka bi yana dryfit tshrt falan alırsan daha saglıklı olur teri vucudundan direk uzaklaştırmak önemli

  17. Aynen Fatih o senin gazına gelenlerden biri de benim 🙂 sayende ilk defa ve 10k koşucam 🙂 Cumartesi günü makarna partisinde müsait olursan seninle ufak sohbet etmek isterim…

Comments are closed.