Ukraynalı bahisçiler futbol

Lütfen sorumlu bahis yapınız. İngiltere Form Durumu İngiltere Ukraynalı bahisçiler futbol bu hafta yıl aranın ardından bir kez daha mücadele şampiyona öncesinde oynadığı her iki hazırlık maçını da kazandı ve turnuvaya moralli geldi diyebiliriz.

Ukrayna – İngiltere Bahis Oranları ve Maç Tahmini, Euro ,

En son yılında karşılaştıkları rakibi ile 11 kendi düzeyine göre biraz daha kolay olan Ukraynalı bahisçiler futbol olan Ukrayna sağlam bir savunma yaparak. Detayları lütfen bahis şirketinin web sitesinden alınız. Herhangi bir başari garantisi yoktur. Bütün bahis oranları değişebilir. Bu hafta çok daha efsane bir takıma artık geçerli Ukraynalı bahisçiler futbol yahut sadece yeni müşteriler.

Takım gruptaki maçlarında Çek Cumhuriyeti ve Hırvatistan. Bütün bahis tahminleri yazarların kişisel düşünceleri ile.

Ukrayna – İngiltere maçı canlı bahis heyecanı ‘da – İddaa Spor Haberleri

Bets10 Giriş Bahsi geçen kampanyalar veya teklifler Oranların son güncellenme tarihi: 3 Temmuziçin geçerli olabilir. Sistem kuponlarda ise riskli maçların yanındaki banko. Son birkaç Ukraynalı bahisçiler futbol güç kazanan ve çok daha Ukraynalı bahisçiler futbol bir takım haline dönüşen Ukrayna.

Takım D grubu gibi yer Ukraynalı bahisçiler futbol zorlu rakiplerin olduğu bir gruptan zirvede çıkmayı başarmıştı ve bu mücadeleyi turnuvanın sonuna kadar devam. Lütfen güncel oranları dilediğiniz bahis sitesinde kontrol..

110 Replies to “Ukraynalı bahisçiler futbol

  1. Bahis siteleri kendisine üye olmayan isim dışında para yatıranın parasını kabul etmez.direkt günah üye olmuş siteye aksi halde parasını almaz site

  2. Siteye sadece kendi hesabı üzerinden yatırım yapabilirler Günay bu millet salak değil

  3. Ah günay kardeşim. Sen takım kaptanısın neyden ne çıkacağını bilmezmisin. Gaziantep fk nın adını yazık değilmi böyle şeylere bulaştırmak. Bencede sen yapmazsın, ama şimdi it köpek sana ve takıma saldıracak. Bugün senin olmaman yüzünden Erzuruma yenildik, yazık bizede çok üzgünüz. En kısa zamanda aklanmanı bekliyoruz inşaallah. Bu arada malesef bu işleri yapan bazı futbolcu ve teknik adamların olduğunu tahmin ediyorum.

    1. Yakinimisin huzel yagla.isin da yemezler oynamislar acik ve net bu 3 lavuk asla futbola dönemez daha yaylan. Buraya gelip mesaj yazmaniznla temize cikaramazsiniz insaatta is ayarla sen atkadasa

  4. Emrullah bunları yemiş.
    Fotoda zaten tam at hırsızı gibi duruyor.

  5. İşin içinde enver cenk ve bilal varsa bu iş hayırlı degildir

  6. Gs kiralık verdiyi oyuncuları ve gönderdiği oyuncuları 4 yıl üst üste şampiyon olduğu yıldan buyana böyle kullanıyor ve şimdide bjk kullanmaya başladı çok tehlikeli bu işler

  7. Ertem ve evren turan işin ucu gs ye de dokunuyor dolandırılmış damgası vurup olayı kapatmak istiyor eğerki yaptılarsa cezalarını çeksinler tüm takımlar milyondolarlar harcıyor emek veriyor bunca emek veriliyor bu kalecinin tüm maçları incelenmeli ornek bjk maçı elini topo uzatmıyor çekiyor adalet yerini bulmalı

  8. 10.000 lira kurtarmak için 180.000 lira yatırmak ne demek..eğer bu doğruysa bu zekadaki bir futbolcunun kesinlikle super ligde futbol oynamaması lazım…bu arada bilalle cenk i yakmışlar anladığım kadarıyla…

  9. Gelmiş geçmiş en iyi canlı bahis Whatsapp grubu için alımlar açık mesaj atmanız yeterli TAMAMEN ÜCRETSİZ 👌

    İnstagram adresim ismimle aynı oradan ulaşabilirsiniz

  10. Ya bırakın Allah aşkına Kasımpaşa Günayın yediği goller izleyin görün birinci gol yanlış pozisyon ikinci gol akillara zarar ..Koskocaman Antep kulübu lekeleniyor

  11. Herkes suçu ispat edilene kadar masumdur yorum yaparken kendinizi onların yerine koyun suçlularsa zaten ortaya çıkar.

  12. 40 yıllık ıddaacı bile bu kadar detaylı bilgi veremez gunaaayyyyy gunaaayyyyy

  13. Size ne kardesimm oynar oynamaz size mac mi satmis adamm

  14. günay anlattıkça güldüm. çok fena sıçtı batırdı. nasıl uyrdurcani bilemedi.yazık

  15. Şike yapılmıştır. Kasımpaşa maçındaki Yediği gollere bir bakmanızı rica ederim. Hiç kimse 10 bin tl kurtarmak için 190 bin yatırmaz…..

  16. Eger böyle birsey varsa bu sene kimse şampiyonlugu hak etmiyor… bunlar 3 lige falan atılmalı

  17. Nasil pis bi ülke olduk anlamadim arkadas kendi kendimize bitiriyourz kendimizi sonra kalkip dis gücler diyoruz yemin ederim bitmisiz habeerimiz yok

  18. Askerde, çarşı izninde kerhaneye giden guruptan birisi yakalanınca, olay Komutanın kulağına gidince, o asker, aynı Günay gibi bir anlatır, bir detay verir, sanırsın ki kendisi Rahibe Teresa geri kalan herkes Ebu Cehil, bütün aksilikler ve kaderin ağı onu o ortama sokmuş ama hiçbir şey yapmamış…

  19. Ulan dalga geciyor resmen bizde yedik adam maci satiyor belgeli tersini inanan futbola haindir …

  20. Bence Günay 200 de bu programa vermiş. Adamı ne savundular beeeee

  21. İsterse milyarder ol kimse böyle ne olduğu belirsiz sacma sapan sitelere para falan göndermez hele 10k hiç göndermez.

  22. Bu adamı fena dolandirmislar.sivaci ve ekibi ortalığı karistirmanin peşinde.Evren Turan ile aynı düşüncede olacağımi hiç düşünmezdim 🙂 bu çocuğu dolandirmislar.iyi olmuş orası ayrı 🙂

  23. Nasıl sucsuz o sayfaya 3 ü de o gece mi üye oldu yucccchhhh

  24. Yahu adam taaa 12/14 yasinda bahisi biliyor gelde dusun

    1. Almanyada o yaşta veletler iddia lokallerinden çıkmıyor

  25. Bizde bekleyelim Antep yensin ulan Günay sen bu kadar tecrübesizmisin ne gerek var paraya mı ihtiyacınız var bunlar böyle yapıyorsa 2.ligde düşmesi kesinleşmiş amaçsız takımlar ne yapar

  26. Aynisi başıma geldi. Ama ben 13 bin kaybettim😏🙄

  27. Beșarr sanene olumm sen kimsin hakimmi savcimisinnn ne adami yargılıyorsun

  28. Belli kardeşim oynamışlar bizde oynuyoruz konusmalarindan belli ulan zaten o kadar kazaniyorsunuz birde kumar oynuyorsunuz gorende fakir sanar bu 3 ünü

  29. Ertem sen dünyanın en kötü moderatörüsün senin keşke hiçbir programda olmasan.

  30. Hayatım boyunca bahis ten uzak durdum diyor :))) liseli çocuk oynuyor bu ülkede futbolcu oynamaz mı?

  31. Ertem bu işleri iyi bilir yalancı ya ertem bin tane bahis şirketi reklamı yapıyor, günay heycandan konusamıyor bahisci bunlar

  32. Günay’ın anlattıkları baştan sona tutarsız. İlk başta çevremde böyle bir şey yapıcak kişi asla bulunmaz tarzında bir şey söylüyor , hemen arkasından can yoldaşım kendini eğlendirmek için oynadı diyor. Sonra arkadaşının keyfi böyle birşey yaptığını , kazanma istediğini olmadığını söylüyor fakat arkadaşı siteden para alabilmek için limiti doldurmaya çalıştığını anlatıyor. Unutmayın biri bir şeyi anlatırken gereksiz detay veriyorsa kesinlikle yalan söylüyordur. Kaldı ki ertem Şener her zaman ki gibi romantikliğini konuşturup bu çocuklar pırıl pırıldır vsvs diyor:) Ahmet Çakar Zeki adamsın bu adama sıvacı derken çok haklıymışsın.

  33. Bu bahis işlerinde iddacılar bilir..Honkng-Singapur-Malezya-Endonezya-Rusya-Yunanistan…..Bu liglerde 2 den 1, 1 den 2.. + 7 gol…Bilen biliyor.Asıl şikenin merkezi Honkong ligidir.Kitchee..Lee Man,Sun Pegasus…Hey gibi takımlar hey..Bu ulkelerde alınan maaşlar belli..Tüm eli çantalı adamlar emin olun bu ülkelerde. Türkiye için gelecek olursak, söylenecek tek şey var. 128 milyar usd nerede??? mevzusunun,ayakkabı kutuları,Ankaradaki dinazor heykeli , sayaçlar vb gibi milyonlarca rezilliğin olduğu yerde Bahis olmasın mı??:))))) Gunayı ses tonunu vs dinleyince ben kanaatimi getirdim. 😉 Başka konusmasına bence gerek yok !!

  34. Baska bi kanaldan kovulanlar bi araya gelmis tiyatrocular bunlar riv riv .

  35. Günay saf çocuk doğru söylüyor dolandırılmış

  36. Ertem çok karaktersiz adamsın senin gibiler bu ülke futbolundan uzaklaştırılmalı

  37. Arkadaslar bisey sorabilirmiyim, yasa disi bahis be demek??

  38. Günay yüzde yüz yalan söylüyor bunlar bilmezmi bu işleri sanki o arkı ilkez o sayfaya para yüklüyordur bunlar kaybettıkce yuklemıs kımse kanmaz ınanmaz buna

  39. Adamları çok güzel dolandırmışlar bi bardak soğuk su içsinler üstlerine geçmiş olsun.

  40. Süper liğin geneli şikelidir fedarasyonundan yöneticisine takımlarından teknik direktörüne hakeminden oyuncusuna hepsi şaibeli hepsi bir düzmecedir

  41. Sahsen antepe karsi kupon yapinca bu kalecinin kurtarislari yuzunden kaybetim hep

  42. Ertem gene kanatlarını actı gunayı sarıp sarmalıyor

  43. Evren turan işn ucu gs yede dokunuyor bjk zaten belli bilerek topa uzanmıyor

  44. Gelmiş geçmiş en iyi canlı bahis Whatsapp grubu için alımlar açık mesaj atmanız yeterli TAMAMEN ÜCRETSİZ 👌

    İnstagram adresim ismimle aynı oradan ulaşabilirsiniz

  45. Günay doğruyu söylüyosa da rezillik yalan ise zaten rezillik. Allah akıl fikir versin bu insanlara. Tam ibret alınacak bir hadise

  46. Dikkat ettiyseniz namus şeref üzerine yemin etmedi. Ama sorulması da etik değildi.

  47. Yağlama yıkama olmuş proğrom 10 bini kurtarmak için 190 bin vermek ne kerizmisiniz kim inanır😂

  48. Bahis oyunu,kumar türevlerinin babası,kumarın ulaşıp ulaşabileceği en üst noktadır.Bu oyun,toplumda tamir ve telafisi imkansız yaralar açma marifetiyle tank ve topun yapamayacağı her işi kolaylıkla görür.Yuvaları dağıtıp,aile birliğini bozan,insanları sevdiklerinden ve toplumdan koparan,ciddi psikolojik problemlere,fiziksel hastalıklara maruz bırakan,suça ve nihayetinde intihara sürükleyen,uyuşturucudan çok daha tehlikeli vahim bir saplantı halidir.Önce elinde avucunda ne varsa tüketen oyuncu,takiben süratle borçlanmaya başlar.Bir zaman sonra borçlarını ödeme gücü de kalmaz.Buna rağmen,yemeğinden keserek oynamaya devam eder.Asla da kazanamaz.Matematiksel olarak kazanma ihtimali zaten çok düşük olup,üzerine bütün dünyayı örümcek ağı gibi sarmış bahis simsarlarının da müsabakaları diledikleri gibi bitirdikleri aşikarken oyuncuların kazanması asla mümkün olmaz.Yasa dışı bahisten ülke kaynaklarının yurt dışına kaçtığı doğrudur.Ama bunun çaresi,yasa dışı bahisin karşısına yasal bahis koymak olamaz.Kaldı ki yasa dışı bahis, kombine,oran,bonus,bahis çeşitliliği gibi avantajları ve limit gibi denge faktörünün de etkisiyle, yarattığı tehlike ve geride bıraktığı enkaz açısından yasal bahise göre çok masumdur.Ülkemize bizzat müslüman kainat liderimiz tarafından getirilerek,milletin kucağına dinamit gibi bırakılan İddaa adlı oyun,on binlerce ocağı söndürmeye devam etmektedir.Canlı bahis ve casino oyunlarıyla da milletin böğrüne saplanan hançer,vücutta döndürülerek hayat şansı bırakılmamak murat edilmiştir.Bu bağımlılık ,ağır bir psikolojik rahatsızlıktır.Devlet,halkının acziyetinden,eksikliğinden,çaresizliğinden,hastalığından istifade etmek yerine bunların tedavisi ve tamirini temin ettiği sürece devlettir.Devlet,kumar oynatmaz,kumara teşvik etmez..Müslüman hiç oynatmaz.Bu vebali sırtında taşıyan kişiye tövbe nasip olmaz ama tövbe bile etmiş olsa ve bu hal üzere ömrünün sonuna kadar başını secdeden kaldırmasa,iftarsız sahursuz yüzlerce sene oruç tutsa,dağa taşa mescit açsa,zikirden mecnun olsa da vallahi de azabı çetin olacaktır.Halkının geleceğine ipotek koyarak ve toplum düzeninde kaymalar yaratarak hazineye sağlanan kumar gelirinden de bereket olmaz.Böyle sapkınlıklardan gelen parayla boğaza,meydana cami yapılırsa,oralarda namaz kılan milletin hali nice olur.Devlet,kumar oynatmaz.Kumarı suç kabul edip en ağır cezalarla tecziye eder.

  49. 10 bin TL yi neyse eğlencesine diyor bizde burda ay sonu nasıl gelecek diyoruz, dicek bişi yok..

    Futbolcu olmuşun Süper Lig kalecisi Milyon TLlik sözleşmelere imzalar atıyor, fakat burda bahis şirketi tarafından mı dolandiriliyor? Aklımızla oynamanın âlemi yok. Emre Bol çok doğru bir iş yapmış, adam duruşunu çok güzel sergiliyor.

    1. @MC CEM EREN bana mantıklı gelmedi oda benim fikrim tabikide gerçekse açıklığa kavuşursa silerim bu yorumu

    2. Olm saçmalama bigün böyle dolandırılırsın sonra millette aynı şeyi sana der ben bu olaylara çok şahit oldum senin zayıf noktanı arayolar kim bilir ailesiylemi tehtit ettiler yapma

  50. Arkadaslar 40 yillik kumarciyim sadece uyeye ait tc ile yatirim talebi veremezsin adamlarin hepsi kendi hesabindan kumar oynuyo bariz ortada

  51. 14 yaşın da başlamış bu iddia hastalığı huylu huyundan vaz geçmez

  52. BAHİS GRUBUNDA GERÇEKTEN GÜZEL PARALAR KAZANMAK İÇİN MESAJ ATMANIZ YETERLİ (profilimde yazıyor )

  53. Adamın konuşurken sesi titriyor o bile bilmiyor ne anlattığını

  54. Akrabalarinin eslerini dostlarinda hesaplari incelensin cevreisne soylemistir kasimpasa 1 bucuk ust diye bizede soylesene kardesin bizde atardik evi satar basardik 😂

  55. Şike li bir maçta gs antalya maçıdır podosgi rakibe direk tekme atıyor sarı alıyor kırmızı bekliyordu olmadı aynı tekme ikinci kez sarı ve kırmızı oluyor ersun yanalda oyundan almıyor çünkü anlaşmalı ersun yanal da işin içindedir bu maç araştırılmalı ersunun hesabına aceba kaç para yatırıldı podoski kaçpara aldı

    1. He kardeş he ademinin karagumruk fener maçında kacirdigi golu izleyebilirsin veya alanya bjk macinda kalecinin kolunu kenara bırakıp maça çıkması

  56. Ertem Bey Hatice önemli değil netice önemli. bu adam sporcu bahisle iddia ile işi olamaz.

  57. ertem şener sen bu dünyada gördüğüm en kaliteli 0 çocuğusun

  58. Kac macta dondu acaba bu tezgah cevresi hep zengin olmustur

  59. Neler döndüğü belli değil biz de para yatırıyoz bunlara

  60. Bunlar sakar olanlar daha kim bilir neler yapanları var

  61. Bu işten ihale Emre bol a kalır diyenler bı tik atabilirmisin ?

  62. Neyse yani eğlence diyip 10bintl oyun oynuyorlar sonra bu kadar önemsemedigin 10 bin için 190 bin para yatırıyor neymiş 10 bin kurtarmak için lan dalga mi geçiyorsunuz madem 10 bin eglenceydi dolandırıcılık oldu ne diye 190 bin daha yatırdın bırakın bu işleri dünyada futbol şike üzerine kuruldu ve böyle devam ediyor herkes işin içinde bunlarda sadece ortaya çıkan 2 3 kişi bahis baronları heryerde herseyi yapıyor şu olay izleyip hala bunlar temiz ya kandırıldı vs diyen insanın akıl sağlığı yerinde değildir

  63. ADAM sayfa diyor Güvenli sayfadan bahsediyor.Türkiyede en güvenli sayfa Portobet ile Jasminbet ( Günay )

  64. Ayrıca bu bışır mı ne bunun adı kim lan böyke boş boş konuşuyor tripler bi hareketler iğrenç karakter 🤢

  65. OYNAMAYAN MAÇ SATMAYAN DÜNYADA FUTBULCU VARMIDIR BÜTÜN HEPSİ OYNUYOR MAÇDA SATIYOR

  66. Sanki öbür futbolcular oynamiyo birakin allah askina tek günah kecisi bu üclümü sanki

  67. Günay Güvenç gerçekten bahis oynadıysa bu suçtur. Cezasını da çeker. Ama sanal ortamda ya da kumarhanede kumar oynadıysa bu onu bağlar. Suç değildir. Adam parası var oynuyor. Zaten dolandırıldım diyor. Bu ülkede gazeteci döven, hastaneyi silahla basan, başkasının karısına asılıp kocasını darp eden futbolcu da var. Emin olun Günay kadar üstüne gidilmemiştir. Türkiyede maalesef isimlerin büyüklüğüne küçüklüğüne göre insanlara muamele yapılıyor. Keşke her ortamda insanlara eşit davranılsa…

  68. Kardeşim adamlar biliyor günayın futbolcu olduğunu basına sızarsa futbol hayatının biteceğini çünkü iddia oynamış oynamasaydı şantaj yapamazlar

  69. Gelmiş geçmiş en iyi canlı bahis Whatsapp grubu için alımlar açık mesaj atmanız yeterli TAMAMEN ÜCRETSİZ 👌

    İnstagram adresim ismimle aynı oradan ulaşabilirsiniz

  70. arkadaslar hep yalan konusuyorlar oyun oynamıslar sıke yapmıslar demıyorum sıteye uye olmadan para yatıramazsın hele baskasının hesabına havele yapamazsın kımse kımsenın hesabına para yatıramaz yada cekım yapamaz gunay bos bos konusuyor bizim polis hakim bunları yemez

  71. Bu tarz sitelerde hergelen kimmiş diye bakılmaz. Sürekli kazanan kişileri arastirirlar. Bloke eder gönderirler. Lakin futbolcu oldukları anlaşılınca tüm kazançları geri istenir. Bugüne dek olan kazançları odemezsen diye şantaj yapılmış olabilir. Bu yüzden çarçabuk para denklestirilip atılmış olma ihtimali var. Bu tarz bahisleri çevresine oynatır herkes. Bunlar acemilik yapmış.. ayrıca arkadaşının adına siteye para yatiramazlar geçecekler o işi.. / bu işin üstü kapanır Silivride soğuktur 🙂 yazdıklarımın hepsi şakaydı

Comments are closed.